Tuesday 24 July 2018

wild ride

Normalerweise gehör ich bei Geburtstagspost ja immer eher so zur Sorte 'auf den letzten Drücker', nur bei Post nach Neuseeland, da geb ich mir immer richtig Mühe. Dieses Päckchen ist hoffentlich auch rechtzeitig zum Geburtstag von einem meiner Au Pair Kinder angekommen.

Ich wollte ihr eigentlich eine Karte schicken, auf der sie auf ihrem Pferd reitet, aber das Lawn Fawn Pferd, das ich hatte, passte irgendwie nicht so als Reitpferd und deswegen hab ich den Esel von Clearly Besotted umfunktioniert, ich hoffe sie sieht das nicht so eng, hihi.

Wie bei der Führerschein-Karte hab ich für den Hintergrund meine selbstgemachten Stencils und Distress Oxide benutzt.



Normally I'm in the annoying habit of doing most of my cards last minute but when it comes to mail  to New Zealand I make sure I'm ready in time! I hope my latest parcel made it in time for one of my Au Pair kids' birthday.

I planned to send her a card where she's riding her horse but the Lawn Fawn horse I have didn't really fit a rider so I used the donkel from Clearly Besotted, I hope she'll forgive me :)

Once again, for the background I played around with Distress Oxides and my selfmade stencils.

Stempel | stamps: Lawn Fawn - Bicycle Built for Two, Clearly Besotted - Little Donkey
Stanzen | dies: Lawn Fawn - Slide on Over, Lawn Fawn - Grassy Border, MFT - Stitched Cloud Edges, Create A Smile - Double Stitched Rectangles

No comments:

Post a Comment