Monday 8 May 2023

new plant

Da ihre alte, über Jahre liebevoll hochgezogene leider wohl einen Frostschaden bekommen hatte, hat sich meine Mama zum Geburtstag eine neue Elefantenfußpflanze gewünscht. Mein Papa und ich haben im Netz tatsächlich einen wunderschönen Baum gefunden und ihn am Wochenende abgeholt und dann feierlich übergeben.
Natürlich hab ich es mir nicht nehmen lassen, diesen Anlass auf einer Karte zu verewigen :) 




It was my mum's birthday this weekend and ever since her old elephant's foot plant died she's been wanting to buy a new one - this weekend my dad and I found a beautiful one online and surprised her with it :)
Of course I couldn't pass up the opportunity to make a card for the occasion. 

Stempel | stamps: Lawn Fawn - Oh Gnome!, Lawn Fawn - Critters Down Under, Lawn Fawn - Virtual Friends Add-On, Lawn Fawn - Wavy Sayings
Stanzen | dies: Lawn Fawn - Magic Picture Changer, Lawn Fawn - Magic Picture Changer Add-On

No comments:

Post a Comment