Wednesday 24 October 2018

let's party


Einen wundeschönen Mittwoch euch allen, ich muss zugeben, diesen Post habe ich geplant denn jetzt sitze ich hoffentlich gerade bei meinem Geburtstagsbrunch und lasse es mir gut gehen ;)

Als ich diesen niedliche Pinguin von Mama Elephant gesehen habe war's um mich geschehen und so musste er jetzt auch endlich der Star einer Karte werden.

Diese Karte ging nach England denn eines meiner Au Pair Kinder in England liebt Pinguine fast noch ein bisschen mehr als ich - und hat einen Tag vor mir Geburtstag (also gestern, hihi)


Genießt den Tag, ihr Lieben :)




Happy Wednesday everyone! I have to admit, this is a planned post because hopefully I'm just about to have a huge birthday brunch with my family ;)

When I saw this adorable penguin from Mama Elephant I was a goner and I finally turned him into a shining star on this card.

By now it has hopefully reached its destination in England, one of my au pair kids loves penguins even more than I do and his birthday is the day before mine.

I hope you're all enjoying this day as much as I am :)

Stempel | stamps: Mama Elephant - Animal Parade, Lawn Fawn - Party Animal

No comments:

Post a Comment