Sunday 20 January 2019

rainbow critters

Einen schönen Sonntag wünsche ich euch :)

Bei uns hat sich in den letzten Tagen endlich wieder die Sonne blicken lassen!

Das hat mich zu meiner heutigen Karte inspiriert - ein fröhlicher Haufen, der das Grau verdrängt und Farbe ins Leben bringt.

Ich habe mir hier zur Aufgabe gesetzt, eine ganze Menge Lawn Fawn Hühnchen zu stapeln - und hier hätte ich ehrlich gesagt noch ewig so weitermachen können.

Die Tierchen (und das sich heimlich dazugeschummelte Gemüse) hab ich mit meinen Zig Markern ausgemalt, der Hintergrund ist mit Distress Oxide Inks in Black Soot und Hickory Smoke und viel Wasser entstanden. Ein Sprüchlein heiß embosst, Regenbogenpapier (auch von Lawn Fawn) in den Hintergrund und fertig ist die bunte Karte.






Happy Sunday peeps :)

We're finally seeing a bit of the sun again here after a whole period of snow and rain. Can't believe this time last year I was 'busy' tanning on the beach in New Zealand...

The change in weather was what inspired me to make this card - a colourful happy bunch drowning out the grey.

My idea was to take a whole lot of Lawn Fawn birds and stack them up - and I could've gone on and on doing this :D

I coloured the critters (and the camouflaged veggie) with my Zig markers, for the Background I used Distress Oxide Inks (Black Soot and Hickory Smoke) and looots of water. Add a heat-embossed sentiment and some rainbow paper in the back and your card is done!

This is my last entry to the Lawnfawnatics Challenge #44 Happy Little Critters.



Stempel | stamps: Lawn Fawn - Love Letters, Lawn Fawn - Happy Wedding, Lawn Fawn - Science of Love, Lawn Fawn - Hay There, Lawn Fawn - Let's Toast, Lawn Fawn - Color My World
Stanzen | dies: Create a Smile - Double Stitched Rectangles

1 comment:

  1. Oh my! These are just so lovely! Really love these playful cards! Hugs, Sarah

    ReplyDelete