Friday 12 April 2019

easter basket

Hallo ihr Lieben,

Ostern rückt näher und ich habe euch zwar schon erzählt, dass ich eigentlich keine Osterkarten verschicke, aber zwei Ausnahmen gibt es doch, nämlich meine Au Pair Kinder in Neuseeland und England.

Diese Karte und zwei Osterkörbchen machten sich schon vor einer Weile auf die Reise nach Neuseeland, ich hoffe mittlerweile sind sie angekommen :)

Das ist mein Beitrag zur Stampcorner Challenge #24 'Ostern'.

 

 


Hi friends,

I know, I know, I said I don't really send out Easter cards but I do make two exceptions: my Au Pair kids in New Zealand and England.

This card and two little Easter baskets went on their journey to NZ a while ago and I hope they've made it by now. :)

Stempel | stamps: Lawn Fawn - Butterfly Kisses, Lawn Fawn - Eggstra Amazing Easter, Mama Elephant - Little Chicken Agenda
Stanzen | dies: Lawn Fawn - Magic Picture Changer, Lawn Fawn - Magic Picture Changer Add-On, Lawn Fawn - Fancy Wavy Banners

No comments:

Post a Comment