Tuesday 2 April 2019

gutschein

Hallo und so! 

Mit meinen Pfadfinderkids habe ich zum Muttertag vor, Karten und kleine Verpackungen zu basteln und damit sie dann nicht alle da sitzen und keine Ahnung haben was sie da machen könnten, hab ich schon ein bisschen vorgebastelt. 

Dabei halte ich die Karten möglichst einfach, damit meine 5 bis 10-jährigen Zwerge beim Nachmachen keinen Frust bekommen. 

Für diesen Gutschein für die Hausarbeit hab ich Planerstempel von Love Cynthia zweckentfremded. ;)


Hey friends!

With my scout kids I'm going to make mother's day cards and small boxes and because I know them well I'm preparing some sample cards to inspire them. Once they've set their minds to something there's no stopping them anyway ;)

I try to keep my cards simple so they don't get frustrated with recreating it (I'm talking 5 to 10 year olds).

Here I used planner stamps from Love Cynthia to create a 'gift card' for housework :)

Stempel | stamps: Love Cynthia - Happy Chores, Create a Smile - Lettering Alpha, Create a Smile - Lettering Alphas CAPS
Stanzen | dies: Create a Smile - Double Stitched Rectangles

No comments:

Post a Comment