Monday 20 July 2020

5 Cards 1 Stamp: Butterflies Part 1

Hallöchen Popöchen,

heute möchte ich euch von meiner neuen Serie erzählen: Ihr kennt das bestimmt auch, manche Stempelsets musste man unbedingt haben und am Ende entstand daraus nur eine Karte oder sie liegen sogar noch immer ungeöffnet im Schrank.

Deshalb dachte ich mir, ich schnappe mir eines dieser Sets und versuche mindestens 5 verschiedene Karten daraus zu machen. Die Schmetterlinge habe ich noch gar nicht soo lange aber weil man sie nicht ausmalt hatte ich noch nie zu ihnen gegriffen - das musste geändert werden!

Hier kommt also Teil 1 der Schmetterlings-Karten und weil das Ganze so gut geklappt hat, werde ich das wohl einmal im Monat machen. Vielleicht hat ja jemand von euch Lust mitzumachen?!









Hi everyone!

Today I want to share a new series with you: I'm sure some of you know what I'm talking about, you see a stamp set and have to get it but in the end you only make one card with it - or it's even still unopened in your shelf!

So I challenged myself to get out one of these sets and make at least 5 different cards. These butterflies haven't been sitting around in my craft room for too long but because there's no colouring involved I wasn't that eager to use them - time to change that!

So here's part one of my butterfly cards and because it worked quite well for my I'm going to try to do this with different stamp sets once a month. Maybe you want to join me?!

Stempel | stamps: MFT - Brilliant Butterflies

No comments:

Post a Comment