Sunday 25 September 2022

warme Wünsche

 Hallo ihr Lieben, 

seid ihr schon bereit für Weihnachtskarten? Ich muss zugeben, ich habe dieses Jahr noch keine einzige geschafft und langsam muss ich mich wirklich mal ransetzen.. Wie geht es euch auf diesem Gebiet? 

Hier noch eine Weihnachtskarte vom letzten Jahr, die ich nie gezeigt habe :)





Hey everyone!

Soooo Christmas cards - are you ready to see some yet? Or have you already made some even? I haven't made a single one so far this year so I really need to get on that! 

This one is from last year but I never got around to sharing it with you. 

Stempel | stamps: Lawn Fawn - Home For The Holidays, Create a Smile - Winterliche Grüße
Stanzen | dies: Lawn Fawn - Stitched Mountain Borders, Lawn Fawn - Little Town Border, Lawn Fawn - Slide On Over

No comments:

Post a Comment