Thursday 29 December 2022

owl i want

 Hallöchen ihr Lieben, 

ich bin noch nicht ganz durch damit euch meine Weihnachtsprojekte zu zeigen, ich hoffe ihr könnt sie noch ertragen :D

Heute zeige ich euch die Karte für meinen Freund, wir haben einen Uhu vor dem Haus, der allerdings immer nur ein einzelnes 'uh!' macht, deshalb hab ich das Kerlchen in meine Karte eingebaut :)




Hey everyone, 

I still have a bunch of Christmas themed projects to show you, I hope you don't mind :D

Here's the Christmas card I made for my partner. We have an owl that seems to live near our house that only makes the occasional 'oo' sound (that would just be a German 'u' sound), so I wanted to include that in my card. 

Stempel | stamps: Create a Smile - Weise, Lawn Fawn - Winter Owl
Stanzen | dies: Create a Smile - Pop-Up Slider Party, Lawn Fawn - Grassy Border

No comments:

Post a Comment